2009/02/16

Haladgatok

Sziasztok!

Nagyon össze sűrűsödtek a napjaim munka téren, így engedjétek meg nekem, hogy ebben a bejegyzésben dícsérjek meg egyszerre mindenkit, és ne külön-külön kommentekben. El vagyok ájulva a haladásaitoktól, nagyon jó látni a lelkesedéseteket, kicsit felvillanyoz engem is, pedig én csak úgy szépen komótosan kullogok utánatok, már ami a hímzés gyorsaságát illeti, de nem is töröm magam, hogy siessek, mert így mással is tudok haladni közben.

Megszületett a szuper ötletem a nőcikék végső felhasználását illetően, szerintem király lesz úgy, már látom a végső formájában magam előtt, persze előbb ki kellene hímezni őket :D:D:D Az ötletem pedig: egy keretbe fogom tetetni a két nőcit, a paszi fogja elválasztani őket egymástól, egymásra fognak nézni.

Nagyon szeretem a hímzését, jó vele haladni, de úgy vagyok, mint Dóri, hogy baromira bosszant a rövid fonal. Én alapban legalább 3-szor, 4-szer ekkora szállal hímzek, mert hurkolással kezdek, így egy hosszú szálat hajtok félbe, itt viszont a hurkolással kezdés kivitelezhetetlen, hacsak nem 5 db ikszet kell oda bökni valami kis lukba. Amúgy a minta tök jól hímezhető, nem kell különösebben ugrálgatni, szeretem nagyon. Az anyagot kimondottan imádom, valahogy nem is kellett szoknom, nekem teremtették. Hímeztem már eredeti készlettel lanart-ot, de ebbe bele zúgtam most teljesen. Annak ellenére, hogy tényleg csak sutyiban csinálom, kiélvezem minden pillanatát. Szerintem még sok hét lesz, mire elkészülök egyel, de nem hajt a tatár. És akkor a haladásomat is mutatom, az elsejei állásommal együtt:

8 megjegyzés:

Timici írta...

annak ellenére, hogy csak sutyiban komótosan csinálod, nagyon jól haladtál vele:o)

Anikohobby írta...

Fantasztikus nézni,hogy alakul a kedvenc nénim.Sajna én nem tudtam elkezdeni,mert be kell fejeznem egy másikat.Ha lassan haladsz,mint ahogy írtad,megpróbállak utolérni.

goblen írta...

Szerintem is nagyon jól haladsz. :)
Mekkora az a szál, amire panaszkodtok? Nekem kb 60 cm-eresek, de az elszórt x-ek miatt nagyon jó ez a méret.

Pillekata írta...

Nagyon haladsz vele. Én is hurkolom a szálat, kicsit lehetne hossza tényleg, de nem idegesít. Nagyon jó cisnálni. Én ilyenre varrtam az arabot, a mór lányt és az indiait is. Klassz.

Kriszti írta...

Nagyon szépen haladsz, annak ellenére hogy csak ritkán van alkalmad bökögetni.

Szuper a keretezési ötleted is. :))

Anikó, szerintem nemsokára többen is elkezdjük ezt a képet. :)

Lilang írta...

A két caj ötlete egy keretben brilliáns :)
Sokat haladtál elseje óta ahhoz képest, hogy csak néha hímzed :)

Heni írta...

Köszi mindenkinek!

Andi: nem mértem, de Dóri blogjában olvastam, hogy ha jól emlékszem, Timi 61 cm-t mért (vagy saccolt, már nem is tudom). Ha tényleg annyi, akkor szerintem én simán 2 m-es fonallal szoktam hímezni :D:D:D:D

goblen írta...

Úgy olvasom, hogy valóban hosszabb a fonalam: 63cm, megmértem. :DDDD
De ez úgyis csak szokás kérdése, meg persze a mintáé is. ;)