2009/02/17

Elkezdtem !


Sziasztok!

Kicsit megkésve,de tegnap elkezdtem én is.2 órás hímzés látható.Valahogy úgy voltam vele,hogy addig nem kezdem el,amíg a másikat be nem fejezem.Rengeteg megkezdettem van!! Bár nagyon bizsergett a kezem decemberben és arra gondoltam,hogy titokban elkezdem,de inkább belevágtam egy másikba.Sajnos nem volt sok időm hímezni és így a kezdést lekéstem.Eddig csodálva és kicsit irigykedve néztem,hogyan alakulnak a munkáitok.De most sok szabadnapom van és megpróbállak beérni titeket. :))))


6 megjegyzés:

Kriszti írta...

Szia Anikó!

Nagyon szépen alakul a hímzésed. Minden elismerésem a tied, hogy december óta kibírtad, és vártál a kezdéssel.
ALig várom, hogy én is megkaparintsam a készleteim. Jajj lesz akkor minden megkezdett munkámnak.

Dora írta...

Anikó, tök jó! Na majd gyorsan lenyomsz minket :)
Egyébként én is gondoltam a korábbi kezdésre, de aztán mégsem, pedig közben csinálhattam volna, hisz csomóan elkezdték hamarabb :-DDDD

Heni írta...

És ahogy a tempódat ismerem, nagyon gyorsan nemhogy beérsz, hanem le is hagysz bennünket :D:D:D:D

Pillekata írta...

Hajrá!!!!

goblen írta...

:) sokat haladtál 2 óra alatt. :)
Ugye, milyen nehzé nem ezt hímezni? :DDD

Névtelen írta...

Jól indul!! Te színezted az anyagot?