2009/02/02

Kriszti 1/1

Ideértem végre én is. Hősiesen kitartottam, és csak tegnap kezdtem el a hímzést. A választásom a naplementés zsiráfra esett. Ennyire jutottam 2 délutáni hímzéssel:

A minta 14-es fehér aidát ír hozzá. Sajnos kicsit kilátszik az anyag a fekete fonal alól. :(

Végignéztem a képeket. Látszik, hogy nagyon lelkes csapat gyűlt össze. Mindenkinek sikerült szép képet választania. Fájó szívvel nézegetem őket. Szívem szerint sorban kihímezném mindegyiket. Hímzés közben azon jár az agyam, hogy ha elkészül ez a kép, melyik legyen a következő.

7 megjegyzés:

Lilang írta...

Jól néz ki a keret. Olyan 3D-s hatása van.

Timici írta...

nagyon jó lesz:o)
miért nem sikerül nagyítanom a képet???

Kriszti írta...

Igen, szerintem is 3D-s jellegű lesz a keret. Élőben is jól mutat.

Timi, a kis kiváncsi. :)
Nem tudom, miért nem sikerül. :( Lehet más baállításokkal kéne feltölteni. A blogomra tettem egy másik képet is, talán ott jobban látszik.

Hencsi - bneheni írta...

A többit is szép sorban ki fogod hímezni, vagy előbb fogsz elcsábulni az itt látott afrikaiaktól? :DD:D:D:D:D

Kriszti írta...

Hát, az úgy volt...
Eredetileg a felső kettőt és a most megkezdettet szerettem volna kihimezni.
Azóta viszont sorba kerültek elő a csodás képek. Néhánynak megvan a mintája is, ott nagyon nagy a csábítás.
Szóval még nem tudom. Főleg, hogy mutatják a lányok a készülő képeket....
Ja, és nyárig kell lefoglalni magam, nehogy kirakjatok a csapatból. Anyukáméktól elvileg megkapom a két lanarte készletet születés- és névnapomra. :))

Pillekata írta...

Klassz lesz. Akkor lesz mit hímezned. :)

Kriszti írta...

Remélem. :)
Addig meg majd feltalálom magam valahogy. ;)