2009/02/02

Anchor Zsiráf




Ma én is nekiálltam a képemnek, kivágtam az anyagot és neki is álltam. Csak van vele egy kis gondom. Szóval a fél szemeknél is 2 szálat ír a minta és ki is varrtam 2 szállal olyan 100-120 szemet, de valahogy nem tetszik. Olyan ducik vagy nem is tudom. A Vikinges képemnél 1 szállal kell varrni a fél szemeket és az sokkal, de sokkal szebb. Olyan szép úgy a kép!

Ti mit tanácsoltok? Varrjam inkább itt is a fél szemeket 1 szállal? Visszabontsam? Nem tudom mit csináljak. Gyorsan lefényképezem és megmutatom nektek, ti mit szóltok hozzá!

Rakok fel a blogomba képet a Vikingesről, ahol össze tudjátok hasonlítani a fél szemeket.
mogaeszter.blogspot.com

Várom a tanácsokat! Köszi előre is.

4 megjegyzés:

Timici írta...

szerintem jó lesz így:o)
pl.:a Dimensions mintákban vagy olyan is hogy 4!szállal kel a félszemeket hímezni és az is tök jó, én ált. a minta után megyek:o)
most lehet hogy ducinak tűnik, de ettől csak hangsúlyosabb lesz a háttér, mintha egy vékony szállal csinálnád, persze ha nem tetszik az más kérdés, de én így hagynám

Kriszti írta...

Segíteni sajnos nem tudok, de nagyon kiváncsian várom, mire juttok. Nekem is a szívem csücske ez a sorozat.

Dora írta...

Én is igy hagynám! Szerintem pont erre van kihegyezve a dolog mint amit Timi is mondd, hogy máshogy fest, mást hangsúlyoz ki a szálmennyiség. Dim mintában nekem volt 5 szálas félix is ;) De ugy nézett ki jó, hogy máshogy domborodtak részek. Tudod, artistic effect, ahogy irják a készleteken :-D

Hencsi - bneheni írta...

Na, megnéztem én is a vikingesen, amit mutattál, és Timivel értek egyet, ott ugyanis tök más funkciója van a háttérnek, ott a viking a lényeg, azért nem olyan hangsúlyos a háttér, hogy ne vonja el annyira a figyelmet. Vagyis én így gondolom. Itt viszont hangsúlyosabbnak kellene lennie, hogy jobban kiemelkedjen az afrikai jellege a képnek, nem? Én 2 szállal varrnám, az tuti. Ja, és igen, a Dimeknél tényleg így érik el a térhatást, nekem is van 3-4 szálas x a 18-as aidán, mellette meg 1 szála fél x, ami az elején hülyén nézett ki, de amikor nagyobb darab volt kész, már szépen mutatott.