2009/02/02

az első 146öltés:o)


Ez elvileg a csajszi álla lesz majd. Alig 6szálat sikerült eddig elhímeznem bele, de ugye elvileg most még csak az anyagot, fonalat mutatnánk.;o) Én is szeretek erre a Lanarte vászonra hímezni, de kicsit furcsa, hogy olyan a vastag a többi vásznamhoz képest, mégis jól csúszik benne a tű. Amivel még csak most ismerkedem az a hatalmas anyag és a Qsnap kézben tartása. Valahogy még nem áll rá a kezem, sehogy sem tudom eldönteni, hogyan tartsam.:S Remélem beleszokom és nem hímzem hozzá a lelógó anyagdarabot sem.:D

12 megjegyzés:

Delfike írta...

Örülök,hogy belevágtál!Kíváncsian várom,hogy alakul!

Dora írta...

Tegnap én is jól meglepődtem, hogy mindenki jelent már! Pedig én tegnap este böktem bele először, lévén elseje volt ;)

Lilang írta...

Szép kezdés :)
Szerintem jó, ha kemény az anyag mert így legalább van tartása.
Viszont nem olyan narancsos mint a képen van. Azt hiszem az én csajomnak jó lesz az a festett anyag amit mutattam. Kicsit sötétebb mint a tied...

Pillekata írta...

De bevallottuk hősiesen, hogy hamarabb kezdtük. :)
Nekem más munkám most nincs, amit gyorsan akarnék, ráadásul nekem ugrottak a karácsonyi és egyéb hímzéseim is, míg ti készülődtetek, ezt most megérdemlem. :)))
Főleg, hogy nem verseny és RR, ami kötelező lenne. :))

Dora írta...

Kata, nem baj ám, hogy elkezdtétek! Csak mondom jól meglepődtem! Először azt hittem, hogy bakker biztos valamit félreértettem. De aztán láttam, hogy csak nem birtatok ellenállni a kísértésnek :-DDDD

Timici írta...

Delfike,
én is örülök, hogy belevágtam, csak legyen elég kitartásom a végéig:o)
Lilang,
hát sosem az igazi a fotó, hol túl sárgás, hol barnás, pedig amúgy inkább narancsos:D
Kata,
érthető, hogy Te most hímzed ezerrel, mert most érsz rá és mert megérdemled.:o)) Amúgy is gyorsabb a tempód, mint az enyém;o).Majd muti hol tartassz, nem kell 16ig várni.:D
Dóri,
először én is azt hittem, hogy félreértettem, aztán láttam, hogy írták a lányok, hogy már böktek bele, így én is gyorsan böktem párat, hogy ne má! ne mutassak semmit.:D:D:D na nem mintha látszana bármi is:S

Pillekata írta...

Timi! Az enyém jóval kisebb is, mint a tiéd. Szép nagy munka lesz. Annyira szerettem volnaén is ezt, de a zuramnak nem jön be. :(( Pedig ez szebb.
Én azért figyellek Benneteket és remélem, hogy lesz erőd befejezni. Most hagyd a ruhákat másra ;))) Mármint a Vervaco-kat.

Pillekata írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Timici írta...

Katám, az ok hogy a Tied nagyobb, ha akkor is lassú vagyok, lássuk be.:(
Szerencsére a férjemnek tetszik ez a banya, mondjuk a Fashionos nőcik is, csak pénzt nem ad rájuk:D. A Vervacos nőcikből a New Yorknak nincs meg a mintája, csak egy színes jpg verzióban, ami tán PMből lett mentve, nekem meg nincs színes nyomtatóm, úyg viszont nem látszanak a jelek.:S Az oldaladról sajnos nem bírtam leszedni őket.:( Úgyhogy amíg a NYDC-s lady nem lesz meg neki sem állok az tuti. Meg most amúgy sem, mert félek akkor ez nem fog haladni.:S

Kriszti írta...

Nagyon szép lesz a "banyád".
A q-snapet meg szerintem megszokod pár nap alatt. Ha nagyon zavar a lelogó anyag, akkor probáld meg felhajtani és pár öltéssel rögzíteni.

Hencsi - bneheni írta...

Na úgy látom, mi egy méretre vagyunk beállítva, nekem is ennyit sikerült, és nekem is 6 szál ment el rá D:D:D:D:D Menni fog ez szépen, lassan, de biztosan. Amúgy meg nem hagyjuk, hogy feladd, jó? :D:D:D

Timici írta...

Heni, ez nagyon jó:D:D:D
köszi, örülök, hogy majd tartjátok bennem a lelket.:o)
Tegnap félálomban még gondoltam bököm bele néhányat, hát kár volt, a színén nem látszott semmi, de a hátulján volt némi gubanc, úgyhogy bonthattam vissza, aztán még gyorsan visszahímeztem, amit kibontottam és úgy ítéltem, hogy tudni kell abbahagyni:D majd ma remélem korábban hozzájutok;o)