2009/02/13

Első jelentésem

Sziasztok!

Mivel 15-e előtt tuti nem bökök már többet bele, és mindenki mutogat máskor is, mint 1-e, meg 15-e, ezért úgy gondoltam, hogy én is felrakom a jelen állást. Nagyon élvezetes hímezni, megvettem ugyanis végül a készletet, és szeretem ezt az anyagot. Igaz más, mint a többi, elsőre szokni is kellett, de végül tetszik. A fonalmennyiségekkel, mármint, hogy milyen rövidkére vágják, azzal nem vagyok kibékülve.

Heni, bocsi, hogy nem reagáltam az oldal kinézetére, de totál nem volt időm netezni. A mostani viszont tetszik! Ja, és máskor, ha csak nekem egyedül nem tetszik, akkor nem kell ám mindent átvarriálni!

Dóri

6 megjegyzés:

Pillekata írta...

Ugye, milyen klassz varrni? Én nagyon szeretm ezt az anyagot, már 4 készletet kivégeztem eredetiben. A sötét kicsit ki fog látszódni 2 szállal, de sebaj. Nekem a hossz pont jó, legalább nem szöszölődik. :)

Dora írta...

Nekem ez még csak a második ilyen Lan készlet. Az előzőt meg ezer meg egy évvel ezelőtt himeztem, úgyhogy már nem is emlékeztem, hogy milyen volt himezni. De tényleg nagyon jó!
Hát igen, nem a legsűrűbb anyag, hogy 27-es, manapság jobban szeretem a 32-es körülieket, de ettől még jó csinálni :)

Timici írta...

nagyon szép lesz, olyan csodás színei vannak:o) és nekem élőben is volt szerencsém hozzá;o)

Kriszti írta...

Nagyon szép lesz, sokat haladtál vele.
Alig várom, hogy én is megkapjam a készletet.

Anikohobby írta...

Olyan jó látni,hogy alakul és gyorsan is haladsz vele.Én szinte minden nap nézem az üzlet falán és vágyom,hogy elkedhessem.Szerintem reménytelen,hogy utolérjelek.

goblen írta...

Nagyon szép! És milyen gyorsan haladsz. :)