2009/02/03

African Heartlands 1



Sziasztok!

Megkésve, de megérkeztem. (Sajnos az otthoni gépem haldoklik. Most már a fényképezőgépet sem ismeri fel. :( ).

Végül is ebbe a képbe fogok:


Pénteken el kellett mennem fonalat venni az ajándékomhoz (le is esett az állam az árak láttán) és megláttam a boltban a készletetet. Jó sokáig győzködtem magam, hogy nem kell, de annyira tetszik az eredeti anyag, hogy mégis megvettem. Úgy határoztam, hogy jó lesz névnapomra (április közepe) :DDD Addigra talán ki is varrom. ;)

Még csak az anyagot és a fonalakat tudom mutatni. Még a héten gyorsan megvarrom a kötelezőt és utána neki kezdek, hogy 15-re legyen mit mutatni rajta. :)

8 megjegyzés:

Pillekata írta...

Jól tetted, hogy megvetted. Az eredeti mégiscsak más. :))

Judit írta...

jol dontottel!!! :) de kar, h itt nincs nevnap :( ;)

Timici írta...

hurrá hogy megvan a készlet, jól tetted, hogy megvetted! csodás lesz!
nekem ez nagyon tetszik!!!
tudom hogy eredetiben az igazi, de azért esetleg majd elkérhetem a mintáját, ha a géped helyrejön, köszönöm:o)

Delfike írta...

Szerintem is jól döntöttél!
Gyönyörű szép lesz az a kép!

Kriszti írta...

Egyre jobban tetszik a te képed is. :)

Heni írta...

Ez gyönyörű, és mégis csak eredetiben az igazi :D:D

goblen írta...

Köszi lányok. :)
Azt nem is írtam, hogy mikor rávettem magam, hogy megvegyem az eladó meglátta a kezemben és megkérdezte, hogy én kerestem-e ezt (dec elején volt!), mert miután elmentem kb 10 perc múlva meg lett.
Timci, ha adsz egy elérhetőséget azonnal küldöm. A mintát már nov-ben letöltöttem, utána kezdtem csak keresni a kittet

Timici írta...

milyen jó memóriája van az eladónak, hogy emlékezett:o) még szerencse, hogy aztán nem vették meg;o)
elérhetőségem:
timea . kucsera kukac gmail . com
természetesen egyben, csak nem akarom most úgy írni;o) és nagyon szépen köszönöm előre is:o)