2009/02/16

African Heartlands 3

25 szín és 4, szinte teljesnapos hímzés után:

10 megjegyzés:

Fauna írta...

Csodaszép! És hozzám nagyon közel álló téma. Gratulálok, jó választás, szép munka!

Szvercseg Henriett írta...

Tök jó! Szép oroszlán:)

Pillekata írta...

Nagyon szép, jó kis munka lesz. Klasszul haladsz vele.

Pillekata írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kriszti írta...

Nagyon szép lett. Tetszik ez a minta is. Kiváncsian lesem a részleteket, ahogy kibontakozik a kép.

Timici írta...

Andi, de jó, már kész is az oroszlán, gratula! szívesen megnézném a mintáját,ha majd lesz időd átcsomizod nekem? köszi:o) valahogy a mintaív nekem többet mondd a képnél, az arányokat is jobban érzékelem, kicsit matekos az agyam nő létemre:D

Lilang írta...

Szép szép szép :)

Heni írta...

Húúúúú, ez már most csodaszép!!! Olyan jóllakott tekintete van :D:D:D
JÓ sokat haladtál vele, nagyon gyors vagy :D:D 4 nap alatt én nem tudok ennyit hímezni...

goblen írta...

Igen, az a 4 nap az tényleg napi 6 óra hímzés volt. Szerencsére most megengedhettem. Szerintem ezt egy ideig felejthetem.

Névtelen írta...

Hát nagyon klasszul néz ki,imádom a nagymacskákat. Ügyes vagy!!!