2009/03/01

Jelentem, hogy nem jelentek

Sziasztok!

Hát szóval nem haladtam semmit (még azt a bizonyos 30 x-et sem), úgyhogy én most csak gyönyörködök a Ti munkáitokban, és irigykedek erőteljesen :D:D:D Tettem egy fogadalmat a férjemnek, így most nem hímzek mást, csak amit Ő kért, és ezt betartom, bármennyire is fáj a szívem az afrikai nőci után. Mivel nem volt időm hímezni a férjem kérését sem, a saját lelki ismeretem megnyugtatása miatt még kb 2 hétig nem hiszem, hogy elő veszem az afrikásat, így lehet, hogy a következő jelentésből is kimaradok. Nézelődni azért fogok továbbra is természetesen :D:D:D:D
Jó hímzést Nektek!!

Heni

4 megjegyzés:

Judit írta...

1x is eleg ;) :)

Ankaaa írta...

Persze, aki hagyja magát lefizetni :D

goblen írta...

Hajrá Heni! Tök jó, hogy be tudod tartani az ígéretedet ilyen nagy csábítás mellett. :)

Kriszti írta...

Ha visszaszámolunk,akkor most kell minimum 60 x-nek lennie. Annyi meg bőven megvolt a múltkor. :)
Hajrá Varázsló!