2009/03/08

The Fashion Lady III. - kész

Elkészültem az afro lady-mmel!
Nem kellett volna halogatnom a kontúrozást, mert nem volt ám egy nagy valami! Egyedül abban tért el, hogy nem lehetett szemről szemre kontúrozni (én azt szeretem, amikor így, világosan lehet haladni), hanem a magam feje után hímeztem.

A csaj ujjai kicsit hasonlítanai ollókezű Edward-éra :o)), de esküszöm, ezt a minta szerint csináltam.










Ahogy tudom, elkezdem a reaggie dancert is és - jaj, nekem - kinéztem egy újabb afro mintát, egy Gakongát.

7 megjegyzés:

Timici írta...

annyira jók a színei, a keze az tényleg kissé érdekes:o) gratula hogy készen vagy vele!

goblen írta...

Tök jó, hogy kontúroztad! Sokkal jobb így. A keze meg: Hosszúra növeszetette a körmeit. :)))

Delfike írta...

A kezei tényleg furcsák,de a színei nagyon jók! :)

Lilang írta...

Olyan jó szemkikaparó körmei vannak :)

Jucus írta...

:o) Szemkikaparó körmök, ez jóóó!:o))

Ancsi írta...

hát ilyen a keze és kész :) szerintem semmi gond nincs vele. gratulálok a képedhez!!!

Hencsi - bneheni írta...

Miért? A haja nem furcsa? :D:D:D:D Szerintem illenek az ujjai a hajához. Nagyon jó lett!!