2009/03/16

Jelentek mégis


Bár úgy volt, hogy még ezen a héten sem mutatom a haladásomat, úgy alakult, hogy múlt hét óta nem tudom letenni a banyámat. Imádom hímezni, minden pillanat felüdülés, amit ezzel az anyaggal tölthetek, és ezekkel a színekkel dolgozom. Hihetetlen, mert sok hímzést élveztem, de ezt a fajta örömet még egynél sem.

Eredetileg a csillogósat csak a legvégén akartam bele böködni, hogy a keret nehogy megtörje majd, hisz a metál ugye kicsit merevebb, de egyszerűen nem bírtam ki, hogy bele ne hímezzem. Annak ott kell lennie, hogy lássam. Remélem, nem lesz baja a keret arrébb rakásánál.

7 megjegyzés:

Timici írta...

szép, szép, szép!
megértem, amit írsz én is ezt éreztem tegnap este:o) majd jövök jelenteni is, de előbb ebéd, altatás, stb.

Delfike írta...

Nagyon szépen alakul,jó olvasni,hogy ennyire letehetetlen, :)hogy ennyire élvezed a hímzést!:)

Ancsi írta...

hűűűűha!!! nagyon szép!!! milyen ez az anyag??? készleten kívül is kapható, nem tudod??? szívesen kipróbálnám!

Anikohobby írta...

Ugye-ugye milyen jó!!
Jó látni,hogy fordítva haladsz,mint én.A fényképezésed is lenyűgöz,biztos szupibb a gépetek.Az enyém nem tud közelit.A párját is megvettem,nem bírtam magammal.Az aranyszál nem sérül,nyugodtan átrakhatod a keretet.Jó időtöltést!

goblen írta...

Látszik, hogy le sem tudtad tenni! :) Nagyon jól haladsz!

Melus írta...

gyönyörű:)

elhozod a talira megmutizni?:)

légyszi légyszi:)

Pillekata írta...

Bagyon szépen haladsz és nem fog meggyötrődni az arany. Én is imádok erre hímezni. Most a Vervaqco-t csinálom lenre, fúj!