2009/01/28

Nos, lánykák

Üdvözlök én is minden újat és hajrá, hajrá!
Azért jót vihogtam, hisz ha Dóri nem mondja meg a frankót, nem tudom, hányan valljuk be, hogy csak nem bírtunk várni kezdésig. de hát jól van ez így. ebből látszik, hogy egy lelkes csapat verbuválódott össze és én tegnap is 3-ig varrtam. Szerintem - ahogy a nőcik mintáját nézem - két hét alatt megcsinálható. Mondjuk jó sokat kell hozzá naponta varrni, de menni fog.

Na, csak ezt szerettem volna, hogy elmondjam, tök jól érzem itt magam. Ezt szeretem, mikor tényleg kedvvel kell valamit csinálni!!!

10 megjegyzés:

Hencsi - bneheni írta...

:D:D:D:D Hát, én még nem kezdtem el, de bevallom hősiesen, hogy ma éjjeles a férjem, úgyhogy szerintem bele fogom bökni a tűmet akkor én is, legalább nem látja a párom, úgyis morog érte, hogy fontosabb a varázslónál :D:D:D:D
Én nem fogom 2 hét alatt kihímezni, mert sutyiban fogom bökögetni, amikor látják, majd hősiesen a varázslót hímzem :D:D:D

Kata Drága: cimkét használjál :D:D

Pillekata írta...

ja, télleg :) Bocs

Delfike írta...

Bevallom én is tegnap délután belevájtam a tűmet.:)
Hétvégén majd mutatom.

goblen írta...

De jó! Kiváncsi vagyok nagyon a képre. :) Bár csak ott tartanék én is... :)

Unknown írta...

Na akkor tényleg megnyugodtam. :D :D

Delfike írta...

:))))))))))
:D

Lilang írta...

Na szép! :D
Én már egy hete nézegetem a kis bannerem és alig bírom visszafogni magam. Azzal vigasztaltam magam eddig, hogy mindenki 1-én kezd. :D

Judit írta...

en is mar "tukon" ulok, h elkezdjem, de megvarom a febr. elsejet ;) azert kivancsian varom az elso x-ket :)

Hencsi - bneheni írta...

Hát mégsem kezdtem el tegnap én sem. Sőőőt, azt hiszem, tényleg csak 1-én, vagy 2-án kezdek, szóval fotóval nem szolgálhatok az első jelentésnél, úgyhogy kíváncsian fogom várni a Ti fotóitokat :):):)

Pillekata írta...

nekem már mindegy, mert megy a munka 1000-rel. :)))) Az is lehet, hogy nekiállok gyorsan egy másiknak is :)
Kihasználom a még hátralévő szabadságot.