2009/01/06

Előkészületek

Sziasztok!


Nem is gondoltam volna,hogy ilyen egyszerű lesz a kezdés.Mikor jelentkeztem azt hittem majd valamikor később tudok kezdeni.De!!!

A napokban sikerült kinyomtatnom a mintát,összeszedni a fonalakat és lemérni az anyagot.Sajnos két szín nincs meg,de már a rendelést leadtam.
Úgy gondolom így már neki fogok tudni állni veletek együtt februárban.
Már csak az anyag bejelölése van hátra.


Az anyag: 18" rusztikus aida.



Az anyagot nem ismerem,nem hímeztem még ilyenre,így nem tudom,hogy 1 vagy 2 szállal lenne-e szebb a hímzés.Szerintetek?

10 megjegyzés:

Szvercseg Henriett írta...

Két szállal kis duci x-ek lesznek, mondjuk elképzelhető, hogy kettővel varrnám. A HAE képemet 18ct aidára csinálom, egy szállal, nem fed annyira.....de ahhoz a képhez jó.

Szvercseg Henriett írta...

18-as 1 szállal
http://3.bp.blogspot.com/_2zbgkmruSo4/RzrmQlYwmRI/AAAAAAAAAKk/4dq4Zt4tS0k/s1600-h/Tomboy+f%C3%A1zisfot%C3%B3+1

Timici írta...

a 18as aida 2 szállal nagyon buci lesz, én inkább 16osra csinálnám vagy ha mindenképp 18as akkor 1szállal

Heni írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, 18-asra 1 szállal, csak ha tömöret szeretnél, akkor 2 szállal. Különben meg az anyag sarkán egy 4×4-es kockán próbáld ki, nem sok idő, és egyből fogod látni, hogy melyik tetszik jobban. Én is azt szoktam, ha tanácstalan vagyok.

Dora írta...

Én 2 szállal varrnám. Szerintem nem fedi rendesen a 18-ast az 1 szál. Szerintem szebbek a duci x-ek, mint az átlátszó anyag ;)
De látom ezzel egyedül vagyok :-D

Delfike írta...

Azt hiszem még így is nehéz a döntés,hogy segíteni próbáltatok,de azért köszönöm!

Még nem végleges,de megpróbálom úgy hímezni,hogy a fekete szín 2 szállal lesz a színesek pedig 1 szállal.A 7végén majd kiderül.;)

Delfike írta...

Heni nekem tetszik az a hímzés amit mutattál,ezért is nehéz dönteni.

Kriszti írta...

Kiváncsi vagyok, milyen lesz 1 ill. két szállal vegyesen. Elég sok a sötét szín, én félnék ilyen esetben a csak a fekete színt kiemelni a 2 szállal. De pl. a keretet 1 szállal, az emberkét 2 szállal hímezve sem lenne rossz az összhatás szerintem, ha variálni akarsz. De ez csak az én megérzésem. :)

Dóra írta...

Én csak belekotyogok, de én 18-asra mindent két szállal csináltam. Delfike ismered a munkáim,a Vermeer és a HT kép is 18-asra ment két szállal. Szerintem tök jó úgy, szépen fed, nem is volt nehéz. Vagy nekem egyszerűen csak bejönnek a duci x-ek?

Heni! Még mindig kínlódok, hogy beszálljak, vagy ne szálljak. Olyan lassan hímzek. Lehet, hogy 5 év alatt fejezzem be?:-DDD

Pillekata írta...

Én nagyon szeretem a 18-ast és mindig 2 szállal varrom.