2009/01/19

Hogy legyen?

Sziasztok!

Úgy látom, szépen össze állt a kis csapatunk, így ideje lesz lassan izzítani a tűinket, hisz nemsokára itt van február! :D:D:D:D
Krisztivel beszélgettünk, hogy ahhoz, hogy a sal-unk "életben maradjon", kellene egy apró szabályt közbe iktatni. Jobban mondva inkább azért, hogy a blogunk ne kerüljön a süllyesztőbe, hanem legyen értelme annak, hogy van közös oldalunk.
Arra gondoltunk, hogy mi lenne, ha időközönként kötelező jelentést kellene a blogon megejteni egy fotó kíséretében. Ennek egyrészt ugye inspiráló jellege is lenne, mivel esetleg ha látjuk, hogy a másik mennyit haladt, akár kedvet is kaphatunk újra elő-elő venni az afrikás hímzésünket, másrészt pedig jó lenne látni, hogy a sok szép kép miként, hogy alakul.
A másik oldala, hogy ettől persze semmiképpen nem szeretnénk, hogy kötelezőnek, vagy tehernek érezzétek/érezzük ezt a sal-t, hisz azért sal, hogy ne legyen konkrét határidő, de mégis valamelyest csapatban, közösen hímezzünk, és egymásnak meghozzuk a kedvét a hímzésre.
Tehát arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményetek a mutogatás sűrűségéről? Ugye a két szempont:
1: ne legyen túl sűrűn, hogy ne érezzük kötelezőnek, és mással is tudjunk haladni
2: túl ritkán se legyen, mert akkor nincs értelme az egésznek...

És szeretném még leírni, csak hogy ne értsetek félre: nem verseny, nem amiatt lenne a mutogatás. A haladás akkor is haladás, ha csak 30 x sikerült az adott idő alatt, tehát nem az a célunk, hogy egymást túllicitáljuk, vagy lehagyjuk. Az nlc kis topicján is bevált ez a jelentés, bár ott hetente van, tényleg nagyon jó nézegetni is, és jelenteni is.

Szóval miket javasoltok? Első körben kiindulási alapnak Krisztivel a mi javaslatunk talán a 2 heti jelentés lenne, vagyis mondjuk adott hónap első, és harmadik hetében... Vélemények? Javaslatok?

Jaaaaa, és arról is beszélgettünk, hogy érdemes lenni ezeket a jelentéseket hét elejére tenni, hogy előző hétvégén még lehessen esetleg haladni...

Az alap ötlet egyébként megfelelne Nektek? Vagy van ellenvetés? Beszéljük meg.

Természetesen további jelentkezőket továbbra is szívesen látunk, akár később is be lehet kapcsolódni, úgy látszik itt a terveken, hogy ez a téma szintén kimeríthetetlen :D:D:D:D

18 megjegyzés:

Kriszti írta...

Heni jól összefoglalta, meddig jutottunk a tervezésben

Kiváncsian várjuk, Ti mit szóltok hozzá, mit javasoltok.

Én esetleg úgy fogalmaznám meg, hogy aki készen áll a kezdésre, az február 2.-án megmutatja az anyagot, stb., és minden páros hét hétfőjén megmutatja a haladást.

De Heni, most nem rám kiváncsi, engem hallgatott egy egész délutánon keresztül. :))

Judit írta...

reszemrol jo a kethetes mutogatas - de nem lenne egyszerubb, h ha honap 1-en & 15-en mutogatnank, igy talan egyszerubb lenne emlekezni mint az elso + harmadik hetre? csak egy gondolat ;)

Dora írta...

Még végig sem olvastam, de nekem is az volt a fejemben, hogy kéthetente jó lenne. És tényleg meg lehetne mutatni 30x-et is, ha úgy jön ki!
Én benne vagyok!

Delfike írta...

Judit javaslata nekem észerűbbnek tűnik,mint a páros és páratlan heteket figyelni.Nálam a mutizással addig nem lesz gond,míg itthon vagyok,de ha megyek dolgozni akkor nem tudom,hogy fog ez tovább működni.
...Na ezzel ráérek majd akkor foglalkozni.... ;)

Timici írta...

nekem is a 2hét ugrott be egyből, szóval én benne vagyok:o)))
Az hogy mikor legyen, nekem mindegy, igazodom a többséghez, lehet akár egy adott nappal kezdeni és akkor mindig ahhoz képest 2hét, de jó az 1/15 is.
Meg szerintem ha vki nagyon akar akkor mutathat ezen kívül is haladást nem? végül is ez egy blog, a lényege, hogy megmutassuk egymásnak hol tartunk és biztos mindenkinél lesz amikor jobban és lesz amikor kevésbé halad majd vele, szóval legyen egy némileg kötelező időpont, de azon kívül fakultatívan is lehessen mutogatni bármikor:o)

Heni írta...

Persze Timi, ez fel sem merült bennem, hogy nem lehet köztes időpontban is mutatni. Leírom az apropóját, amiből a gondolatunk indult, hogy értsd: Ralina táskás saljában úgy láttam a végére lanyhult a lelkesedés, mondjuk ennek igaz, hogy több oka is van, de az elején amilyen nagy hévvel indult, a végére (ha lehet ezt írni, amikor vége sincs még) azonban a többség már csak akkor mutogatott, ha egy mintarésszel, vagy egy viszonylag nagyobb darabbal elkészült. Ezt szeretném elkerülni, mert abból az lesz, hogy lesz, aki elfelejtkezik róla, és hónapokig esetleg a blogra sem néz.
Szóval közte bármennyiszer lehet mutatni, csak akkor legyen az a havi 2 kötelező is, amikor meg "kell".

Igen, tényleg célszerűbbnek látszik a két konkrét dátumhoz igazodni, akkor legyen 1-e, és 15-e, minden hónapban.
Elindulunk febr. 1-én, és akinek van anyaga, esetleg fonalai össze szedve, azok mutatnak (szerintem aki készletből dolgozik, azoknak felesleges), és a valódi mutogatás akkor febr. 15-én kezdődik. Ezelőtt csak lehet, de ekkor "kell". Ismét idézőjelben természetesen, mert ugye ez egy SAL, és kerüljük a "kötelező" hímezni érzést :D:D:D. Szóval jó együtt hímezni, és ezért fogunk kicsikét haladni, és lesz is mit mutatni :D:D:D

Lilang írta...

Nekem is tökéletesen megfelel a 2 heti mutogatás, bár én az elején sokat fogok jönni, mert a kiszemelt mintáim kicsik és gyorsan kivarrhatóak :)

Heni írta...

Tényleg Lilang, most jut eszembe: kémjeim jelentették, hogy állítólag mi egy városban lakunk? :D:D:D:D Kriszti említette nekem pénteken, meg is voltam lepődve :):)

Szvercseg Henriett írta...

Én havira gondoltam, legalább egyszer, persze lehetne többször is. Kéthetente lehet, hogy én leszek az egyetlen 30x-es:)

Pillekata írta...

Nekem jó a 2 heti, sőt annyira szeretnék belehúzni, hogy hipp-hopp meglegyen. Most még időm is van (meg ott vannak az éjszakák is) és a piros fal is ott árválkodik és már nagyon kellene rá a kép. Szerintem a mi nőink gyorsan haladnak, nem egy HAED ;)

goblen írta...

Nekem is jó a havi két mutatás. Így talán jobban leszek motíválva, hogy haladjak is vele és legalább a 30x meglegyen. :D

Jucus írta...

Nekem is jó a 2 heti mutizás és csatlakozom Judithoz, hogy 1-én (jó, februárban 2-án) és 15-e utáni első hétfőn.

Unknown írta...

Megköveztek, ha én elsején az anyagom, és a fonalak mellett már egy kis hímzést is mutatok...?
Nagyon nem bírtam már magammal, és elkezdtem bökögetni... (pirul)

Hencsi - bneheni írta...

Ejnye Dóóóóri, nem bírtad kordában tartani a tűdet? :D:D:D:D Na jó, nem kövezünk meg, én úgysem tudok semmit felmutatni előre, a készletemet ismeritek, azon nincs mit mutatni... na de majd 15-én!!! :D:D:D:DD:D

Pillekata írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Pillekata írta...

Én töröltem, javítani akartam. Azt írtam, hogy de jó, Dóri, mert én sem várok tovább. Most van időm és nagyon kellene már a kép. :)))

Unknown írta...

Huhh!
Akkor jó! :D :D

Besiren írta...

Én meg nem mertem addig jelentkezni, míg ki nem próbáltam, szóval egy kicsit már én varrtam.