2009/01/02

Felébredtem!

Gondolkodtam, latolgattam...éééés be kell látnom, hogy az eredeti Lanarte African fashion kitet most nem engedhetem meg magamnak, bármennyire is beleéltem magam:o( Ezzel a mintával most úgy vagyok, hogy ha egyszer megcsinálom, akkor csakis az eredeti anyagra szeretném, festeni még nem igazán próbáltam és nincs is most festenivaló anyagom. Ugye, megértitek?!

Nagyon szeretnék viszont Veletek tartani, mivel a lelkesedésem a kezdeti! Pont a napokban találtam rá végre - végre két régóta keresett mintára és akkor én - a helyzetre való tekintettel - ezzel a két képpel szeretnék jelentkezni. Ezekhez van anyagom is (14-es aida) és fonalam is (Venus). Igaz, hogy ezek nem olyan nagyok; max. valami Gakongával folytatom még majd a SAL - ozást.













Engedelmetekkel törlöm akkor az eredeti bejegyzésem, töretlen lelkesedéssel:

9 megjegyzés:

Heni írta...

Ezek tök jóóók! :D:D:D
Örülök, hogy azért itt maradsz velünk. Átküldenéd ezt a két képet (természetesen minta nélkül) emilben? Kiraknám oldalra ezeket is. :):)

Jucus írta...

Köszi, hogy ezt mondod, azért elszomorodtam ám!
Egy címet adsz? Akkor máris küldöm a képeket.

Jucus írta...

Heni, küldtem!

Kriszti írta...

Szerintem is nagyon jó képeket találtál. Nekem is tetszik a két Lanarte kép, de hasonló okoból én is mást hímzek idén. Jövőre viszont tervbe veszem a két nőszemélyt, addig biztos lesz valamikor akció a boltban...

Delfike írta...

Szerintem ezek is nagyon jó választások.Örülök,hogy maradsz!

Jucus írta...

Kriszti, szólj, ha előbb veszed észre az akciót!:o)

Kriszti írta...

Ok, majd figyelem! ;)

Angel_78 írta...

Én valahogy nem lepődtem meg hogy ilyet hímzel :) Ezek is tök jó kis színesek :) Nagyon jók :)

Kriszti írta...

Szia! Nem tudom tudsz-e róla, de a soroksári úti Évában február 2-6ig 20% kedvezmény (törzsvásárlóknak 25) lesz mindenre. :)