2009/06/03




















Fleur De Lis- Elephant

Végre elértem idáig hogy párom rábírjam fotózzon már, hiszen haladtam a képpel. Annyira fáj a szívem egy digit gépre nem lennék rászorulva rossz minőségű és ritka fázisfotókra. Bár nagyon állunk csajok, remélem az oka csak időhiány :) Mert annyira jó képeket választott mindenki és olyan öröm nézni, mikor bármelyikünk elkészül valamivel :o képei is annyira annyira nyálcsorgatók hogy csudi jó lenne kiakasztani a falamra :D De Delfike képét is nagyon várom mert annak idején azt éreztem ez a kép nekem is kelleni fog. De azóta jött más szerelem pl ez az Elefánt :)) És a párjai..... Az elefáni lassan kész, jól elszámoltam magam az egyik szürke fonallal, elfogyott. A héten tervben van hogy beszerzem mert egyéb fonalaknak is híjján vagyok. A Bal felső sarkot már rögtön kontúrozom is hogy ne kellejen a rámát akkor is odatenni ha elkészült az egész mert régen csak akkor álltam neki ha készen voltam az utolsó öltéssel is. Nagy hiba volt de ezentúl ahogy haladok ugy kontúrozom is.

5 megjegyzés:

Ditta írta...

Tyű, nagyon sokat haladtál, és fantasztikus ez a kép! Az elefánt is gyönyörű, de nagyon tetszenek a körülötte lévő motívumok is!Terveim között szerepel, bár nekem a zsiráfos tesója a favorit. Hamarosan vége a vizsgaidőszaknak és utána, már nem csak gyönyörködöm a munkáitokban, hanem lelkesen jelentgetek is majd! Már alig várom! Addig is jó munkát Neked, és nagyon várom a következő fázisfotót!
Üdv: Ditta

matira írta...

Nekem is nagyon-nagyon-nagyon tetszik ez a kép (mondjuk ez nálam nem meglepő, ha elefántról van szó)! Ráadásul elég gyorsan haladsz, mindjárt kész! Várom a folytatást.

matira

gwen írta...

Megvan a hiányzó fonal, ma gyorsan betömöm a lyukakat és kontúr ezerrel :) Holnap szinte csak hímzem a tervek szerint persze lehet ez ellen óvást nyújt be a 3 csemete :D

goblen írta...

Nagyon jól néz ki! És jó gyorsan haladsz. :)
Engem is a kis képek fognak meg nagyon belőle. Talán a következőm... De csak álmodozok. :D

Timici írta...

nagyon jól haladsz, gratulálok!
szép nagy kép, de csodás is egyben:o)
drukk, hogy legyen digit gépetek!!!