2009/06/13

elefáni :o)

Szervusztok!


Ígértem jelentkezem, de megint közbeszólt a betegség. Szóval elnézést. Nézem mennyit haladtatok, dolgoztatok a képeiteken és gyönyörűek a kész munkák! Gratulálok nektek!
Mivel határidőre készítem az ajándékaimat, így át kellett gondolnom az elefánis képet, ráadásul gyereknek lesz, így a kikrapek végül is ezt választotta. Kb 1 hét esténkénti bökögetés eredménye. Még a mosás és a vasalás hátra van, de nekem tetszik.
Folytatom a Gaze képet, de nem tudom miért, egyszerűen nem haladok vele :(
Szép napot nektek!
Üdv
Katha

UI:Hencsi-bneheni- köszönöm a segítséged, és elnézésedkérem a kellemetlenségért.

















1 megjegyzés:

goblen írta...

Szép lett!
Én is gondoltam a következőnek ilyet, de most nem akarok több elefántot egy ideig, még ha csak ilyen egyszínű is. :)