2009/06/02

African Heartlands 7

Jöttem mutatni a haladást:
Lassan haladok. Mindig van valami más, ami elveszi az erre szánt hímzés időt. De sebaj, egyszer csak elkészül. :) Ha összességében nézem, akkor nagyon is jól állok. Ahhoz képest, hogy kb február elején kezdtem el már a fele kész van - pedig csak hétvégén hímzem. (Ugyanis egy másik ilyen haladási művem elkészülési ideje 1,5 év volt. ;) )
És úgy szeretem nézni! Na nem közelről, mert jópár x nem találta meg a helyes lyukat, de messziről olyan szép! :DDD

3 megjegyzés:

matira írta...

Szerintem is tök jól állsz! Nem baj, hogy csak hétvégén van rá időd, a lényeg, hogy legalább egy kicsi van, és így folyamatosan fejlődik a kép! Nekem már most nagyon tetszik! Sajnos az elefántjaim nem haladtak az elmúlt hetekben, de talán a következő jelentéskor már tudok fejlődést mutatni.

matira

Ditta írta...

Nagyon jól alakul a szafarid! Már látványosan gyűlnek az állataid, öröm nézni :-)
Nagyon várom a következő fázisfotót! Addig is kellemes böködést!
Ditta

Timici írta...

gyönyörű ez a kép, szeretem nézegetni ahogy halad, élőben még szebb lehet, gratula hozzá! csak így tovább:o)