2009/05/23

Tadaaaaaaam :D:D:D:D


Na jó, én nem várok még egy hetet, hogy hó eleje legyen, és jelenthessek, mert ezt meg kell mutatnom Nektek :D:D:D:D:D



A következő jelentkezésem újabb bejegyzéssel valószínűleg a bekeretezett mű mutatása lesz, mert most kicsit le kell állnom az afro stílussal (más megkezdettemnek is kellene haladnia), de nem búcsúzom, mert még bele fogok vágni szerintem nemsokára (talán ősz elején?) egy-két gakongába is, meg van egyéb afro tervem is. Itt leszek, és figyellek addig benneteket, hajrá afro-hímzős lánykák!!!

6 megjegyzés:

Jucus írta...

Tudtam én, hogy csodaszép lesz!

Ankaaa írta...

Mondtam már, hogy nagyon tetszik? Ugye mondtam már, hogy nagyon tetszik :)))

Lilang írta...

Hú de jól mutat a két kép együtt!
Gyorsan befejezted őket :)
Kíváncsian várom a keretes fotókat :)

goblen írta...

Nagyon jól néznek ki ezek a hölgyek. :D
És nagyon gyorsan kész lettél!

CicaZsu írta...

Wowww!

Timici írta...

Heni, hatalmas gratula! Nagyon szépek a csajok így együtt:o)