2009/05/02

Hajrá hajrá ... :o)

Szervusztok!
Jó ideje nem jelentkeztem, sajna nem vagyok túl jól az ülés újfent nem megy, így nem igazán tudok gépnél lenni. Szóval előre is elnézést a késedelmekért!
MINDENKINEK GRATULÁLOK A GYÖNYÖRŰSÉGEIHEZ, ÉS SZERETETTEL ÜDVÖZLÖM AZ ÚJAKAT! :) HAJRÁ LÁNYKÁK!!! :)))))

Új projektbe kezdek, az elefántkáimat akár mennyire is pici a kép nincs időm hímezni jó darabig. A legjobb barátosném jún 20-án érkezik Moszkvából a családjával, nekik hímzek ajándékokat. Kettő éppen ide vág. Többek közt ezzel a két képpel kellene elkészülnöm. Szóval, jövök mutogatni ezerrel :) :)


Puszi nektek!
Katha






2 megjegyzés:

Hencsi - bneheni írta...

Ok, gyere, és mutogass ezerrel :D

Egy kérdésem, és egy kérésem lenne: a kérdésem: a 2 kép közül melyiket kezded? Mert a régi elefántos helyett akkor azt tenném ki oldalra.
A kérés pedig: légyszi minden bejegyzésednél használd a cimkéket, mert úgy az olvasóknak (nekünk) könnyebb vissza keresni az előző bejegyzéseidet, előző jelentéseidet, és esetleg össze hasonlítani az előző állásokat (ugyanis a cimkére kattintva megjelenik az összes bejegyzésed egyben). Most én kitettem helyetted, de nem vagyok én sem itt mindig a gépnél, hogy figyeljem. Köszike:Heni

Szóval várjuk a mutogatást, és persze jobbulást!!

goblen írta...

Ezek sem kis képek, de nagyon szépek! :D