2009/05/18

Már látjátok az elefántot?


Sziasztok!

Hétvégén nem tudtam jönni jelenteni, és most nagyon meglepődtem, hogy még senki nem mutatta meg hol tart. Remélem, hogy azért nincs haladás, mert mindenki kihasználja a jó időt, és kint van a szabadban.
Nekem az elmúlt két hétben kicsit több időm volt az elefántjaimmal foglalkozni, szóval mutatom a haladást. Legutóbb még tényleg nagy fantázia kellett a felismeréshez, de szerintem már tényleg látható az elefánt. Persze a késztől még nagyon messze van, de lelkes vagyok. Két képet csatolok, hogy lássátok, az egész
képnek még nagyon az elején tartok.

Üdv:
matira

4 megjegyzés:

Ditta írta...

Szia Matira!

Nagyon szépen haladsz! Szerintem már teljesen elefánis a külseje. Sajnos az afrikai nőm nem igazán haladt mostanában (vizsgaidőszak van), de remélem, hogy hamarosan folytathatom! Addig is alig várom, hogy kész legyen a nagyfülüd!
Üdv: Ditta

Heni írta...

Igen, már abszolút elefánis, szépen haladsz!

Bevallom, én sokat haladtam, csak annyira nem mutogatott senki, hogy nem akartam egyedül "jelenteni", mert nem akartam, hogy velem teljen meg az oldal, hisz 2 képpel lejjebb is én vagyok... Jól elmaradt ez a 2 heti jelentés, úgy látszik, idővel szépen átalakult havi 1-re. Remélem, nem a lelkesedés fogyott a többiekben sem, hanem más elfoglaltság csak az oka.

matira írta...

Hát igen, én is meglepődtem, hogy nem mutogat senki, de engem nem zavart, hogy én is két képpel lejjebb vagyok. :-D Mutasd, hogy hol tartasz, nagyon kíváncsi vagyok! Szerintem nem a lelkesedés fogyott el a többiekből, csak vizsgaidőszak van meg tavasz. Legalábbis remélem. :-)

Ditta, ha majd lesz időd böködni is a sok tanulás mellett, akkor várjuk a haladást. Nagyon szeretem nézegetni, hol tartanak a többiek és mennyit haladtak. :-)

goblen írta...

Igen, már határozott elefánt formája van a barnának. :)
Én sem jövök kéthetente, de annyi más "fontos" hímezni valóm akadt, hogy ez most egy kissé háttérbe szorult, de nem feledésbe. :)