2008/12/28

Megalakulás

Sziasztok Kedves Afro-hímzőtársaim!

Sikerült létre hoznom a blogot, ahol akkor tudjuk tartani a kapcsolatot. Első feladatunk, hogy "begyűjtsük" a tagokat, akik szeretnének részt venni a hímzésben. Akinek tudok, küldök majd meghívót, aki nem kapott valami miatt, jelezze a bneheni kukac gmail pont com-on, vagy a multin hagyjon privát üzit egy emil címmel.
Második feladatunk, hogy megegyezzünk a kezdéssel kapcsolatban, mivel van, akinek csak a téli hímzés jó, mert nyáron gyorsan olvad a fagyi :D:D:D:D Szóval első javaslatom február 1. lenne, várom az észre vételeket, további javaslatokat!

Szívesen látunk mindenkit, aki afrikai témájú képet szeretne hímezni, nem feltétlenül ragaszkodunk a két Lanarte képhez, lehet bármi más afro stílusú kép. A két Lanarte képnél sem kell eredeti készlet, bár legtöbben abból dolgozunk. Jelentkezni az előbb említett emil címen lehet. A kérésem az (mivel nyílt blogról van szó), hogy mindenki próbálja meg magának beszerezni a mintát.

Kommenteknél a cimkéknél a saját neveiteket hagyjátok (természetesen mindenki tudja, de azért kiírom)

Ha valaki a választott (nem lanarte) képét (természetesen minta nélkül) elküldi nekem emilben, akkor kiteszem ide oldalra azt is :)

Más most nem jut eszembe.

Ja, akkor ha a blogjaitokban kicsit reklámoznátok a sal-t, azt megköszönném :D:D:D

7 megjegyzés:

Timici írta...

Heni, köszönöm a meghívót, itt vagyok:o).
Nekem tökéletes a febr.1. a képen még vacilálok, hogy a 2 Lanarte nőci avagy a DIM Going to the market legyen...éjjel megálmodom.:o)

Delfike írta...

Én is szeretnék jönni. :)

Pillekata írta...

Köszi Heni a meghívót és nekem is tökéletes a február 1. Mennyi idő szerintetek kivarrni? Az én képem az 1. Elvileg 1-2 nap múlva megérkezik Agnesordog jóvoltából.

Hencsi - bneheni írta...

Kata, passzolom a kérdést. Én tutira nem fogok tudni gyorsan haladni, sok egyéb hímezni valóm van emellett...

Ankaaa írta...

Heni,köszi a meghívót! Imádom ezt a lan-os mintát, nagy szerelem, és meg is fogom őket csinálni, de csak akkor, ha eredetiben lesz rá lehetőségem. Így én majd később fogok csatlakozni hozzátok :-)

Hencsi - bneheni írta...

Anikó, totál megértelek, de ha meggondolod magad, tényleg nagyon szívesen segítek festeni anyagot :):)

Dora írta...

Heni, köszönöm én is a meghivást! Mindjárt ki is rakom a blogomba reklámnak ;)