2008/12/30

Álmodik a nyomor :D:D:D:D

Lányok, én ha tehetném, már most örök életűvé varázsolnám ezt a sal-t :DD:D:D:D Az jutott eszembe, hogy ha kihímzem a két lan nőt (merthogy ugye mindkettővel nevezek, ezt eddig nem írtam), akkor beneveznék újra kettő gakonga táncossal is :D:D:D:D Meg szerintem ez az afro téma kimeríthetetlen. Ha a végletekig elmegyek, akkor talán ide tartozhat a Tutanhamonom tesója, a Nefertiti is, hisz Egyiptom is Afrikában van :D:D:D:D A Nefertiti is ott pihen készletben a szekrényemben, tehát elvileg jövőre azt is meg kellene hímeznem :D:D:D:D Bakker, nem hímezhetek csak és kizárólag afrikait, mert más szerelmeim is vannak. Erőteljesen sikerült év végére mukkosodnom? Azt hiszem, útálni fogom magam miatta nemsokára :D:D:D:D:D

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Azt hiszem megértelek. Bennem is felmerült, hogy 2010-ben is fogok afrikai témában hímezni. Nagyon tetszik eddig mindegyik kép. Mi lesz, ha majd jönnek a fázisfotók, meg a kész képek...

Delfike írta...

Gakongák tervben vannak nálam is. ;)

Heni írta...

Az a baj ezzel, hogy a 2009-es terveimet így is bő lére eresztettem (pedig én még mindig úgy érzem, hogy nem, de az eszemmel tudom, hogy igen), és abban gakonga egy szál sincs.... mert a nefertiti, és a két lan afro csaj legalább benne van :D:D:D Na megyek hímezni, hogy haladjak valamit :D:D:D:D Hátha belefér legalább egy nyamvadék gakonga is majd :D:D:D:D

Szvercseg Henriett írta...

Légyen örökéletű:DDD
Jaaaaa, egyiptom is ide tartozik??? Jaa:DDDD Akkor biztos örökéletű lesz, ha rajtam múlik!
Mindenkinek nagyon boldog új évet!