2009/04/24


Sziasztok :) Igaz későn jelentkeztem közétek, de jobb később mint soha. Már régebben bennt vagyok mint résztvevő de a munka és a kert miatt nem tudtam idáig jelentkezni. A választottam Fleur de Lis Elefántos képe ami Eszter zsiráfjainak a párja. Hubert hímzővászonra hímzem eleinte voltak kétségeim ugyanis nem egyenletes kockakiosztású a Hubert. De mint látjátok nem csúszik semmilyen irányba a kép és nagyon lelkesen várom hogy elkészüljön. A párja is a Tigris és a zsiráfok is tervben vannak de hogy mikor az bizonytlan. Jól jönnek ezek az afrikai témájú dolgok a nappalim afrika design-os lesz a szőnyeg már olyan :))) Eszter csak biztatni tudlak húzz bele nagyon jól mutat a kép pláne élőben. A megadott 2 szállal hímzek és hiányzik 1 kékem hamarosan pótolni fogom. Szóval itt az első fázisfotó :)

9 megjegyzés:

Eszter írta...

Gwen!
Ez tényleg nagyon szép lesz. De akkor mindent az előírt szállal hímzel? Mert nekem valahogy nem jöttek be a fél szemek 2 szállal. És megmondom őszintén, hogy teljesen félre is raktam az egészet. Elrejtettem a fiók mélyébe.
Anchor vagy DMC fonallal varrod?? Én átváltottam DMC-be. :-))

gwen írta...

Igen az eloirt 2 szallal himzem es hidd el nagyon jol nez ki. Hangsulyos igy nagyon de szep. Vedd csak elo nyugodtan es folytasd nem fogod megbanni ha nagyobb resz kesz van mar latni fogod milyen jo. Lattam mar eloben ay elkezdett mintat eyert mertem en is nekikezdeni. Rosace/al himzem ami Anchor/dmc/ Rosace atvaltassal ment. Csak batoritani tudlak, kar hogy a kepen nem jon jol ki minden mert mobillal lett fotozva.

Eszter írta...

Nekem nagyon tetszik így is. Tudod az a gond, hogy most, hogy látom, milyen szépen alakulgat a tied, jobban tetszik, mint az én zsiráfosom. Ez az elefántos sokkal jobban néz ki. :-))))
Különben van belőle egy zebrás is, azt is ismered? Szóval lehet nekem is az elefántosat kellene csinálnom és akkor nagyobb lenne az ösztönzés ..... Jaj nem is tudom. :-))

Kriszti írta...

Imádom ezt a képet!
Én is beterveztem, talán őszi kezdéssel. Még gondolkodom, milyen anyagra kerüljön. Hubert vászonon is jól mutat, örülök hogy megmutattad. :)

gwen írta...

Eszter fejezd csak be, en is fogom am a te zsirafosod csinalni :) Sot a zebrasat is :) Igen egyebkent ismerem, es van pandas is de az ugyi nem afrikai. Mind3 kep logni fog meg a nappalimban 1x :))))

Delfike írta...

Nagyon sok kész van már belőle és szépen alakul. :)

matira írta...

Sziasztok!

Én is imádom ezt a képet, és remélem, hogy nálunk is fog lógni még a falon. :-) Viszont a zsiráfos is nagyon jó, és csak az elefántmániám miatt lehet, hogy az csak a második a sorozatból. A pandást még nem láttam, de van tigrises is, de az sem afrikai.

matira

Hencsi - bneheni írta...

Húúúúú... Ez a kép csodás belépő, nagyon jól állsz, gyönyörű lesz!!

goblen írta...

Nagyon jól néz ki! Én is szemezgetek ezzel a sorozattal. Talán majd egyszer...